miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 1

E seara si intru pe mess. nu vad pe nimeni important asa ca ies, ma pun in pat si ma culc. A doua zii ma trezeste alarma , un stres trebuie sa ma duc la scoala , ma scol din pat ma duc in baie stau 20 de min ies ca noua, plec la scoala pe drum ma intalnesc cu o colega.
-Hei Jess,ce faci?
-Bine,incerc sa supravietuiesc in infernu asta.
-Aha,ai de gand sa vii la scoala sau te duci altundeva?
-Nu am de unde sa stiu,daca imi strica cineva starea plec.
-Aha.
Am ajuns la scoala,toti colegii:
-O colega,ai venit la scoala.
Un mare stres, ce-as fi dorit sa fi fost acasa, in patul meu moale si catifelat, dar nu eu sunt aici, plina de nervi si putin suparata ca nu am putut da de prietenul meu.Vine profesoara in clasa.
-Copii da-ti test.
Toti colegii nervosi isi scot foaie si pix facand o mare zarva iar eu linistita imi scot telefonul il pun in banca in gandul meu. ,, he,he ce norocoasa sunt am net pe telefon iau nota 10 " dar de unde. profa dupa 2 minute.
-Copii puneti telefoanele pe catedra.
Si asa s-a dus si zecele meu, imi scot foaia si pixu putin nervoasa si primesc foaia de test o privesc si citesc intrebariile in gandul meu ,, hei,e chiar usor '' scriu tot testu si colegu de banca imi tot susuia la ureche.
-Colega, zi-mi si mie,zi-mi si mie.

Un comentariu: