miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 67

Am incetat sa ma gandesc la asta,am stat langa Amalia o seara intreaga,dar mama era ingrijorata asa ca a trebuit sa ma duc acasa,pe drum l-am intrebat pe Paul.
-Ai vazut cum se uita la tine Amalia ?
-Adica?
-Pai nu-si lua ochii de pe tine.
Paul cu o voce ciudata imi raspunde.
-Ti se pare,hai ca nu vreau sa vorbim despre ea.
-De ce ?
-Pentru ca nu vreau.
-Aha,bine.
Cand ajungem acasa,ma asez pe pat si ii spun.
-Paul?stinge-mi lumina si pleaca.
-Pai de ce ?
-Asa,te rog .. sunt super obosita,vreau sa dorm.
-Pai,dorm cu tine.
-Nu,nu dormi cu mine,te duci in cealanta camera,bine?
Si cu o voce destul de trista imi raspunde.
-Bine,te iubesc.
-Aha.
M-am pus in pat,si ma gandeam la tot felu de prostii,de ce se uita Amalia asa la Paul ? si de ce nu vrea Paul sa vorbim despre ea ? ce se intampla aici ?
Nici nu stau 5 minute in pat ca ma bufneste plansu.
Dau sa ma ridic din pat sa ma duc pe balcon dar numai puteam de durere,simteam ca mor.
Am inceput mai rau sa plang,dintr-o data zaresc un pachet de tigari pe dulapioru de langa pat,il iau si ma duc pe balcon.
Imi aprind o tigare,si incep mai rau sa plang.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu