miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 48

-Jessica,draga mea,ce ai de gand sa faci?
-Nimic,nimic,doar lasa-ne in pace,te rog.
-Ce sa fac?ha,ha,ma faci sa rad Jessica.nici mort,nu o sa va las sa plecati de aici.
Am inceput sa plang,de ce ne uraste atat de mult?de ce?ce i-am facut?cu ce i-am gresit,o doamne.
-Jess,fii gata,bine?
-Bine.
Nu stiam,unde sa ma duc,daca va trage?daca il nimereste pe Paul?daca pateste ceva,daca moare? nu,nu,nu vreau sa moara,nu.
Cu lacrimii in ochii cand il aud pe Paul am fugit cat am putut de repede,m-am ascuns dupa un perete,dar ce pot face mai mult?
Dupa 2 minute aud o conversatie intre Paul si Alex.
-Crezi ca va scapa?
-Da,o sa ma asigur ca va scapa.
-Daca ea scapa,nu scapii tu.
-Stiu asta,as fi in stare de orice ca sa fie fericita.
-Ce cuvinte,ma faci sa plang.
Am inceput sa plang si mai rau,adica?nu vreau sa pateasca ceva doar ca sa ma protejeze pe mine,nu vreau sa moara,nu vreau sa pateasca ceva.
Dupa 2 minute Alex striga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu