miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 53

Dupa o ora vine Doctorul.
-In 15 ani ai meii de doctor nu am mai intalnit un asemenea caz,pacienta si-a revenit si-l striga pe un baiat " Paul " tu esti nu?
-Da,eu sunt.
-Va rog,urmati-ma.
-Paul.
-O doamne Jess,multumesc lu D`zeu ca traiesti,am crezut ca ...
-Ca ce?Ca mor?nu Paul,iubirea mea pt tine invinge chiar si moartea,o sa fiu langa tine mereu.
-Te iubesc Jess,mult de tot.
-Si eu,iarta-ma pt tot raul pe care ti l-am facut.
-Nu am de ce sa te iert' sti foarte bine ca nu pot fii suparat pe tine'

Dupa 10 minute intra si mama in camera.
-Jess,doamne,ce s-a intamplat?cum ai ajuns in starea asta?
-S-a intamplat mama,pur si simplu,iarta-ma ca te-am ingrijorat atat de mult.
-Nu vreau sa patesti nimic scumpa mea,si stii foarte bine asta'
-Stiu mama.
-Va las,daca ai nevoie de ceva ma strigi.
-Da mama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu