miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 84

-Mersii mult Ángel.
-Nu ai pentru ce scump-o.
-Mergem la bucatarie ?
-Da,cum vrei.
Intram in bucatarie si unchimiu imi facea sa mananc mie si lui Ángel,am mancat putin pentru ca nu imi era foame,si am inceput sa vorbim.
-Si Jess,ce mai face mama ta?
-Cu munca.
-Aha.
-De ce nu o lasi sa vina si ea ?
-Adica ? nu i-am interzis niciodata sa nu vina.
-Pai ea a zis ca nu-o suporti.
-Nu-i adevarat Jess,au fost niste probleme inainte sa moara tatal tau si din cauza asta nu prea am mai vorbit.
-Aha,unchiule. povesteste-mi despre tata,cum era ?
-Era un om foarte bun,ajuta pe toata lumea care era la necaz,si te iubea foarte mult.
-Cand a murit ?
-Dupa ce ai facut 5 ani.
-Dasta nu prea il cunosc eu,il stiu doar din poze,defapt imi aduc aminte ca mereu ma scotea afara,dar nu-mi aduc amintea fata lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu