miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 51

Imi era asa frica,eram in singuranta cu Paul,dar Alex e nebun,daca il impusca?daca pateste ceva?
Nu,Jess,gandeste-te ca o sa fie bine,esti cu el si nimic nu se va intampla.
-Nu,nu. eu nu o sa patesc nimic,voi doi o sa patiti.
-Baiatule ,lasa arma jos! si nu vei patii nimic!
-Nu las nimic,mai bine mor decat sa merg la puscarie!
Ridica pistolul,am vazut ca il ridica spre Paul asa ca fara sa vada Paul m-am ridicat.
In urmatoarul moment aud ca trage asa ca sar in fata lui Paul ca sa primesc eu glontul care trebuia sa fie al lui.
-Jess? Jess,nu-mi spune.
-Imi pare rau Paul,ti-am zis ca o sa fim bine,ca,cred in tine.
-Nu,nu mai spune nimic,te rog.
-Te iubesc mult Paul,chiar daca nu ma crezi.
-Si eu.
Dupa o ora.(La spital).
-Domnule Doctor,este bine?va rog spune-ti-mi ca este bine.
-Baiete,imi cer scuze,sunteti ruda?
-Sunt iubitul ei.
-Este in stare grava,nu stim daca isi poate reveni.A incasat 3 glonturi,adancii.
-3 ?Cum 3?
-1 in picior,iar celelante 2 in burta.
-Ce?2?Nu,nu se poate. nu-mi spuneti ca...
-Nu va garantez nimic.
-Va rog,salvati-o.
-Vom face tot ce putem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu