miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 74

Dupa o ora,m-am apucat sa fac exercitii,nu ma mai durea atat de tare.
Am facut exercitii vreo 2 ore incotinu fara sa ma opresc,puteam sa merg,nu foarte bine,dar totusi ma descurcam bine.
Era vreo 18:00 m-am pus in pat,si m-a luat somnu fara sa vreau,m-am trezit pe la 23:00.
In gandu meu ' unde pot baga atata somn nu stiu , m-am dus in camera la mama am vazut ca nu doarme si m-am asezat in pat.
-Ce faci mami ?
-Uite bine,stau,tu?
-Bine,acum m-am trezit.
-E bine,uite-te pe telefon.
-De ce ?
-Doar uita-te.
Ma duc imi iau telefonu si vad  5 apeluri pierdute de la ... Alex?
Si + Aveam si un mesaj in care scria.
''Nu o sa scapi asa usor ''.
Cum a putut scapa ? m-am speriat foarte tare,daca ii face ceva lu Paul?
Am inceput sa plang.
-Mami,cum a putut scapa ?
-Nu stiu scump-o,nu stiu.
-Mami,daca ii va face rau lu Paul ?
-Stai linistita Ale,nu va patii nimic.
Dupa 10 minute aproximativ suna cineva la usa,la ora asta?cine o fii.
Ma ridic repede si deschid usa era .. Paul? de ce ?
-Jess,esti bine. doamne,ce bine,am crezut ca ai patit ceva.
-Adica?
-Pai am primit mesaj de la Alex.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu