miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 91

Ajungem acasa si ii arat rochia lu unchimiu,eram asa fericita parca eram un copil dala mic care abia primeste o bomboana si e super fericit,eu eram mai rau saream in sus de bucurie si nu-i mai dedeam drumul lui Ángel deloc.
-Am inteles Jess ca iti place dar felul tau de-a arata asta e chiar placut.
-Ha,ha !
-Hai stii ca te iubesc.
-Pai da logic,si eu.
-Asa.
Era asa dragut,imi placea foarte mult,si era singurul baiat care ma putea face sa uit si de Paul si de toti.
Dupa 3 ore se face 19:20 si m-am dus sa ma imbrac,cand am iesit din camera si am coborat scariile Ángel si unchimiu se mirau  de ce frumoasa sunt.
-O doamne' Jess,esti super frumoasa.
-Multumesc.
-Mergem mica mea printesa ?
-Da haide.
Ne urcam in masina si plecam spre destinatie, era o seara de neuitat,stiam asta,pentru ca era si el cu mine si nimic nu va putea sa ma faca sa ma simt prost.
Ajungem in club,toate privirile s-au intors spre mine,imi era frica pe o parte dar eram si fericita, nimeni nu s-a uitat atat de insistent la mine,si cu atata placere.
-Scumpa mea , accepti sa dansezi cu mine ?
-Da sigur.
Ne punem sa dansam pe o melodie destul de frumoasa ceea ce era sigur e ca melodia era VALS,am dansat iar toata lumea sa dat la o parte ca sa ne priveasca pe noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu