miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 68

Cum ajung pe balcon primesc un mesaj era de la Paul scria cam asa.
" Ce s-a intamplat cu tine micut-o ? de ce imi vorbesti asa ? ce ti-am facut de esti asa rece fata de mine ? "
M-o bufnit mai rau plansu,am pus mana pe un scaun dar m-am deschilibrat asa ca am picat jos.
Paul cand a auzit o venit repede la mine,si cand m-a vazut pe jos a inceput sa planga.
-Ce ai patit Jess ? De ce esti pe jos ? esti bine ?
-Da sunt bine,ajuta-ma te rog sa ma ridic.
-Fumezi?de cand Jess?ce-i cu tine?
-Lasa asta,ridica-ma.
-Bine.
Imi parea asa rau,chiar daca ma simteam rau si imi parea rau,era mai bine asa,era ceva schimbat la Paul,toata faza cu Amalia,nu inteleg,l-a dat peste cap.
-Jessica,ce-i cu tine ? tu nu erai asa,tu nu fumai,urai tigariile.
-Lasa-ma Paul,te rog.
-Nu te las,explica-mi,de ce te-ai schimbat?
Nu mai puteam de durere,simteam ca mor,si mai ma si intreba Paul intruna ca ce am,oare nu era logic ?
-Ti se pare Paul,sunt tot eu.
-Nu,nu esti tu.
-Hai bine,poti te rog frumos sa ma lasi ?
-Bine,daca asta iti doresti.
Si pleaca,am inceput sa plang mai rau,imi parea atat de rau,dar totusi trebuia sa aflu ce se intampla? de ce Paul nu vroia sa vorbeasca despre Amalia.
M-a luat somnu imediat,eram super obosita,a doua zii m-am trezit pe la 12:00,mama vine si imi aduce un platoas cu mancare.
-Multumesc mami,esti cea mai buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu