miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 37

-Ce faci?n-ai dormit?
-Ba da,dar m-am trezit acum 5 minute,auzeam pe cineva ca vorbea.
-Nu-mi spune ca ..
Si tacea,ca ce?ca l-am auzit cand i-a spus lu Vlad ca ma iubeste,ba da,l-am auzit,si as fi vrut sa nu-l aud,ma simt atat de prost,caci nu stiam ce sa-i spun.
-Ba da.Paul,imi pare rau.
-Sa nu-ti para,eu sunt de vina.
-Nu,nu esti tu.
-Ba da,am crezut ca pot sa te fac sa tii macar un pic la mine,dar n-a fost asa.
-Si eu tin la tine Paul dar intelege-ma si pe mine,sunt cu Alex,vreau sa stiu daca e adevarat tot ce am auzit despre el.
-Mi-a zis si mie Vlad,si cred ca e adevarat.
Da bine,el pe toate le crede,nu vreau sa fie adevarat,tin la Alex si nu vreau sa se termine asa.
Dar cat tin la Alex tin si la Paul,poate mi-am dat seama prea tarziu ca tin la el dar nu vreau sa se termine totul asa de urat.
-Paul,pune-te sa dormi.
-Nu dorm.
-Paul,daca nu dormi,nu dorm nici eu.
-Mno bine,mereu sa iasa ca tine nu?
Si a inceput sa rada.
-Da,nu e logic?
-Ba da.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu