miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 89

M-am dus repede m-am imbracat,chiar daca am stat o jumate de ora sa-mi aranjez parul si sa ma imbrac destul de frumos a meritat efortul.
-O doamne Jess' esti frumoasa.
-Da ? chiar crezi asta ?
-Nu,doar glumeam.
-Esti rau.
-Esti frumoasa,hai sa mergem.
-Multumesc raule.
-N-ai pentru ce.
Mergem noi ce mergem si vad un magazin foarte frumos ce mi-a atras atentia foarte mult,Ángel cand a vazut ca ma uit insistent la acel magazin a hotarat sa intram.
Cele mai frumoase haine,imi placea asa mult.
Nu puteam sa ma hotarasc in ce sa ma imbrac.
Asa ca am inceput sa probez iar Ángel isi dadea cu parerea mereu.
-Asta .. nu-mi place,schimba-te.
-Poti alege una te rog ?
-Nu,cand o sa te vad imbracata cum imi place nu-ti cumpar nimic,deci schimba-te.
-Bine.
M-am schimbat de peste 10 ori ca sa ii fac pe plac si in sfarsit s-a hotarat.
-Doamneeeee' ce frumoasa esti , asta o cumparam.
-Da ? sti cat imi place.
-Da,e frumoasa rochia ...
-Eu nu.
-Off, esti o printesa.
-Multam,hai sa o platim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu