miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 49

-Jess,Jessica,iesi afara,stiu ca esti pe aici,ca oricum n-ai unde sa pleci.
Imi era asa frica,daca vine spre mine?daca imi face ceva?
-Alex,las-o,nu ti-a facut niciodata nimic,eu sunt de vina,deci las-o.
-Nu,si ea e de vina ca s-a uitat la tine.
-Ce?
-Ba esti prost' ? era logic sa tina la tine,si nu ca la un prieten,se tinea dupa tine ca proasta?gaseste in tine un sprijin mai mare decat in mine,niciodata nu mi-a zis ce-o doare,tie logic ti-a zis.

Nu stiam ce  sa mai fac,cand am auzit mi-am dat seama ca Alex are dreptate,a fost cea mai mare greseala a mea ca am fost cu el,dar nu regret caci asa l-am cunoscut pe Paul si imi dau seama ca sentimentele mele sunt prea puternice,si nu o sa poata sa ne faca nimic,caci ne iubim,si orice ar fii,vom trece peste orice.
-Dar las-o in pace,nu-i face rau.
-Nu,nu asa ramane,aici se face cum zic eu.
Ma uit eu mai de aproape si vad unu dintre baietii care erau cu Alex ca dormea la un metru de mine,si avea un telefon langa el,ca sa ajung la el trebuie sa trec prin fata la ceva,era asa de vizibil,nu stiam ce sa fac,sa ma duc?daca ma vede Alex?
Dau sa ma duc,si ajung aproape,nu ma vede,eram asa de fericita,am ajuns langa el si am luat telefonul.
Ma duc putin mai departe de eii si sun la politie.
-Venitii va rog frumos,e un local mai pustiu,la intrare scrie ,,The best caffe " .. nu stiu ce sa mai fac,va rog frumos,nu pot sa vorbesc tare.
Dupa 2 secunde se intrerupe,ce naiba?!
Ma-ntreb daca vor venii,sper sa vina,altfel nu stiu ce se va intampla.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu