miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 81

M-am asezat pe o banca,si am stat in jur de o jumate de ora,uitandu-ma in toate directiile,unde o fii unchi-miu doamne.
Dupa 10 minute il vad ma duc spre el.
-Unchiule.
-O doamne' m-am speriat,unde ai fost tot timpu asta?
-Pe banca,te asteptam.
-A,pai si eu te cautam.
-Mda,asta era clar.
-Ce mare ai crescut,imi aduc aminte,cand erai micuta,iti aduceam mereu cadouri.
-Da unchiule,masinute.
-Eh,lasa. macar iti aduceam.
-Asa-i.
-Hai sa mergem.
-Bine,mergem mult?
-Nu,stau aproape.
Cand ajung la el,vad o mare vila,era totul asa sofisticat,si ma intreb oare ce caut eu aici ? nu e locul meu aici,oricum nu vreau sa plec,aici raman.
Intru si imi spune.
-Urci scariile si prima camera e a ta,bine? daca vrei ceva sunt in bucatarie cu un prieten bun de familie si fiul sau.
-Bine.
Ma duc in camera mea,era totul asa frumos,nici nu mai aveam cuvinte,ma schimb,si ma duc in bucatarie.
Dar nici bine nu dau sa intru ca ma impiedic de ceva si cad,ce cauta asta aici doamne.
Cineva imi intinde mana sa ma ajute cand ma uit la el era un baiat inalt,ochii albastrii,brunet si creol,era asa frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu