miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 38

S-a pus langa mine in pat,si m-a luat in brate,m-am tras si s-a intors pe cealanta parte,ce proasta am fost,trebuia sa-l las sa stea asa.
Dupa 5 minute.
-Paul dormi?
-Nu,tu?
-Nu,mie frig.
-Aha,vrei sa te tin in brate?
Ceea ce asteptam eu,era si logic ca vroiam,nu-mi era frig deloc,ba chiar imi era foarte cald,si ce?intotdeauna mi-a placut sa fiu tinuta in brate.
-Da.
M-a luat in brate,era asa dragut,m-a luat somnu in bratele lui.
A doua zii,era vreo 11 : 00,ma ridic din pat,Paul dormea asa ca m-am dus in bucatarie ca sa pregatesc micul dejun.
S-a facut ceasul 12 : 00 si s-a trezit Vlad,vine in bucatarie.
-Nu trebuia sa te deranjezi Jess.
-Atat pot sa fac si eu ca m-ai lasat sa dorm la tine ieri.
-Nu a fost un mare deranj,oricum Paul a insistat sa te las sa dormi aici ca  cine stie ce pateai pe drum.
-A facut el asta?
-Da.
-Banuiam eu.
-Te iubeste Jess,te iubeste extrem de mult.
-Decii,vrei sa mananci?
Nu vroiam sa-l ascult pe Vlad cum imi spune despre iubire cand el habar n-are ce durere simt eu,de fiecare data cand il vad pe Paul,simt ca numai pot,imi aduc aminte de tot raul pe care i l-am facut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu