miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 77

-Paul,ma iertii?
-Sti foarte bine ca te iubesc si ca nu pot fii suparat pe tine.
-Te iubesc mult.
Dupa 20 de minute am atipit si m-am trezit ma uit vad ca Paul doarme,si vad ca tot vibreaza telefonul lui.
Il iau si vad un mesaj de la ... Amalia?
In care scria ..
"Paul,ma iertii ? te rog frumos,stii foarte bine ce bine ne-am simtit amandoi,si cat de fericitii eram,te rog iarta-ma,am facut o greseala,dar te iubesc enorm de mult "...
M-am uitat mai bine .. si vad ca tot au vorbit prin mesaje.
M-a bufnit plansul cand am citit
" Amalia,stii foarte bine cat de mult te-am iubt,si inca mai tin la tine,dar nu mai pot fii cu tine,ti-ai batut joc de mine si de sentimentele mele,sunt cu Jess si nu vreau sa-o dezamagesc cum m-ai dezamagit tu pe mine "
Si ea ii raspunde inapoi .
" Nu o poti iubi mai mult decat m-ai iubit pe mine,sunt sigura ca ea nu te va putea face la fel de fericit cum te-am facut eu "
Si el ii raspunde.
" Da,asa e,dar vreau sa te uit,vreau sa te scot din sufletul meu,pentru ca nu m-am ales decat cu suferinta din partea ta,iar Jess este fiinta de care eu am nevoie acum,vreau sa o iubesc pe ea chiar daca stiu ca nu o voi putea iubi ca pe tine " ..
Am inceput sa plang,cum a putut sa-mi faca una ca asta? de ce? de ce m-a mintit atata timp ?
L-am lasat sa doarma era vreo 01 : 00 , ma duc in bucatarie si beau un pahar de apa, cu lacrimii pe obraz nu stiam ce sa mai fac,un lucru era cert,eu maine plec in Spania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu