miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 88

-Nu,nu am de ce.
-Bine.
M-a luat in brate,ma tinea strans de parca nu ar fi vrut sa-mi mai dea drumu niciodata,ma uitam la el de jos,era inalt,si cu ochii lui albastrii,o doamne ' .. nu vreau sa ma mai gandesc la nimic !
Ajungem acasa pe la 15:00,mancam si ne punem la tv.
Stateam in pat parca am fi fost 2 indragostiti,ma tinea in brate,dupa 10 minute apare unchimiu.
-Ce faceti?
-Nimic,stam ... tu ?
-Uite bine,mai pe seara mergeti in club ?
-Aa,eu nu am cu ce sa ma imbrac unchiule.
-Nu-i problema,Ángel te duci tu cu ea sa-si cumpere de imbracat ?
-Da.
-Bine.
-Si banii ?
-Plateste Ángel .
Au inceput amandoi sa rada,ce se intampla aici ? de ce sa plateasca el ?
-Nu merg ..
-De ce Jess?
-Pai nu vreau sa-ti cheltuiesc banii.
-Nu-i problema,oricum trebuia sa dau banii pe ceva,decii hai sa mergem.
-Esti sigur ?
-Poi sigur sunt de cand m-am nascut,deci hai fugi sus si imbraca-te,te astept aici,bine?
-Bine ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu