miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 14

-Ce?Alex nu mai am ce vorbii cu tine,ti-am zis sa ma lasi in pace,numai avem ce discuta.
Ma doare caci il iubesc dar nu vreau sa mai sufar,mi-a ajuns,e prea tarziu ca sa ma impac cu el.
-Te rog Jess,vreau sa ne intalnim,vin la tine peste 20 de minute.
Ce puteam sa-i zic,nu vroiam sa-l refuz asa ca i-am zis bine.Dupa 20 de minute imi suna telefonul.
-Jess,vin-o putin jos ca nu mai urc.
-Bine.
Cobor repede scariile si ies afara,il vad si ma duc spre el.
-Deci?
-Jess,vreau sa fim impreuna.
-A-a-a?dupa ce te-ai despartit de mine vrei sa fim impreuna?
-Jess,iarta-ma am fost un prost,te rog iarta-ma.
-Nu stiu Alex,te iubesc dar cat pot sa te iert?
-Te rog Jess,nu am sa-ti mai gresesc niciodata,iti promit.
Il iubesc,poate prea mult,chiar nu credeam ca o sa se ajunga pana aici,dar chiar imi doream sa se ajunga,caci il iubesc foarte mult.
-Da Alex,dar totusi,nu e asa usor.
-Stiu ca nu e,dar te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu