miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 6

-Nici-un ,,dar'' Alex,vreau sa ma lasi in pace,nu ma mai cauta,nici la scoala,nici la telefon,nici pe mess,si gata,vezi-ti de viata ta frumoasa.
-Bine,te las,noapte buna,ai grija de tine.
Ii inchid repede nu de alta dar ma luase plansu,aveam atatea sa-i spun si totusi nu mai avea nici un rost,de ce sa ma rog de el,de ce sa-l rog sa se impace cu mine,daca nu mai tine la mine,asta e.
Era vreo 11 nu mai aveam suc asa ca mi-am luat geaca pe mine si am dat o tura pana la magazin,nu era aproape..aveam mult de mers pana sa ajung la el dar totusi m-am dus.
Cand ajung acolo si dau sa intru in magazin il vad pe baiatu din parc,am lasat si usa si tot si am fugit spre el.
-Hei baiatu,baiatu stai putin.
Intoarce unpic capu si se uita spre mine,si in urmatoru moment vine spre mine si ma ia in brate.
Ce doream eu cel mai mult,sa ma ia in brate,sa uit de tot.
-Ce faci aici Jess si la ora asta?
-Am venit sa-mi iau o sticla de suc ca am ramas fara,dar tu?ce faci aici?
-Eu?am fost pana aici sa ma intalnesc cu cineva ca am cumparat un telefon si daia.
-Aha,bine..mergi cu mine la magazin?
-Da,haide.
Ne intoarcem spre magazin,cumpar sucul si iesim din magazin.

Un comentariu: