miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 32

-Zii,ce e?
-E vorba despre Alex.
-Da,ce-i cu el?
-Scuze,nu vroiam sa-ti spun niciodata asta,vroiam sa te convingi singura de ce persoana e.
-Adica?Vlad,ma sperii.
-Niciodata nu a fost cu cineva pe bune.
-Adica,ce vrei sa spui?
-Inainte sa fie cu tine a fost cu o prietena de-a mea,o cheama Adela,si-a batut joc de ea,ii vorbea frumos,ii cumpara cadouri scumpe,doar ca sa ajunga in pat cu ea.
-Ceee?
In momentul ala,toate amintirile cu el imi treceau prin cap,inimioara,vorbele dulci pe care mi le spunea.
Am inceput sa plang,nu pot sa fiu calma,de ce mereu eu trebuie sa sufar?de ce doamne.
Dupa 5 minute apare Paul in bucatarie.
-Ce ai Jess?de ce plangi?
-Nu am nimic.
-Atunci?
-Nimic,lasa.
-Cum vrei.
Nu puteam sa-i zic nimic,nu inteleg de ce,ceva ma tinea,de parca cineva ar suferi daca eu i-as spune.
Am tacut din gura,chiar daca imi rupea sufletu,vroiam sa spun cuiva,tot ce simt.
-Jess?
-Da Vlad?
-Am o intrebare,nu te supara si nu crede nimic iesit din comun.
-Da,zii.
-Tii la Paul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu