miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 75

-Aa,si eu.
-Ma bucur ca n-ai patit nimic.
Ma lua in brate parca nu se intamplase nimic,ma simteam asa bine la el in brate dar nu ... m-am tras.
-Paul,ai vazut,n-am patit nimic,acum pleaca.
-Nu plec.
-Mama zii sa plece.
-...
-Mama.
-Paul pleaca,pentru binele ei,te rog pleaca.
-Multumesc.
-Nu plec nicaieri Jessica,stau langa tine,chiar daca vrei sau nu.
-O doamne' bine ..
Ma duc in camera mea si incep sa plang,de ce mereu trebuie sa-mi faca rau ? de ce nu ma lasa in pace?.
Ma asez in pat,si ma intorc cu capu spre geam.
Si dintr-o data o mana calda ma ia in brate.
-De ce ai venit ?
-Pentru ca te iubesc,si nu vreau sa pleci.
-Pleaca Paul,te rog,pleaca.
-Nu plec Jess,te rog intelege-ma,te iubesc.
-Pleaca.
Da sa se ridice si ma apuca mai rau plansu,vroiam sa fie langa mine,sa stiu ca-i langa mine,macar pana plecam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu