miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 18

-Pai n.am putut.
-De ce?
Ciudat,era in fata blocului,asa putea sa fie si la scoala,ce se intampla cu el,e chiar schimbat.
-Ma rog,la ce ora pleci?
-La  17 : 00.
-Aha,bine. daca e mai vorbim ca eu trebuie sa plec,bine?
-Bine,ai grija de tine.
Il pup si ii zic lu Vlad sa ma duca inapoi la scoala ca imi e aiurea sa merg singura,dar nu era asa vroiam sa aflu cat mai multe despre Paul,niciodata nu l.am vazut atat de abatut,oare ce o fii cu el.
-Auzi?ce i s.a intamplat lui Paul?
-Nu stiu,e foarte abatut,nu vine la scoala deloc,nici nu prea vorbeste cu mine.
-Pai da,asta am observat si eu.
-Probabil nu vrea sa plece.
-Pai de ce?
-Nu stiu,mi.a zis ca ar ramane aici doar pentru o singura fata.
-Stii numele fetei ?
-Nu mi-a zis cine,mi-a zis ca o iubeste si ca ar ramane in tara oricand pentru ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu