miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 39

-Vlad,dupa ce mananci,ma duci te rog frumos acasa?
-Nu astepti sa se trezesca Paul?
-Nu,lasa.
-Bine.
Dupa ce-a mancat,m-a condus pana acasa,in sfarsit ACASA!
Intru in casa incercand sa nu fac nici-un zgomot dar mama era deja treaza.
-Unde ai fost Jess?
-La un prieten mama,am patit ceva de nedescris.
-Explica-mi si mie ce e atat de grav incat nu ai putut sa vii pana la ora asta acasa.
Nu vroiam sa-mi bat capul prea tare cu ea asa ca i-am povestit cu lacrimii in ochii.
-Pai da Jess,dar trebuia sa ma suni sa-mi zici ca stai la baiatul acela,daca pateai ceva?
-Nu aveam ce mama,sunt de treaba.
-Esti sigura?
-Da mama,sunt foarte sigura.
-Bine,dar data viitoare spune-mi si mie si nu-ti mai inchide telefonul.
-Bine mama.
Eram prea suparata ca sa ma contrazic cu ea,sau sa-i zic sa ma lase in pace ca fac ce vreau,nu aveam nici un motiv ca sa fac asta,avea dreptate.
Dupa ce am vorbit cu mama,m-am pus in pat la tv.
Dupa aproximativ o ora ma suna Alex.
-Alo
-Jess?ce facii?
-Nimic Alex,vreau sa vorbim.
-Spune-mi.
-Nu acum.
-Vin-o in fata blocului meu in 10 minute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu