miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 90

Mergem o platim,era o rochita super frumoasa,imi placea foarte mult.
Plecam din magazin si ma uit peste tot sa vad ce mai este,si el s-a oprit sa-si aprinda o tigare,cat timp eu ma uitam la niste pantofiori super frumosi.
-Iti plac?
-Da,dar ...
-Dar ce ?
-Nimic ... mergem ?
M-am suparat pentru ca nu vroiam sa-i spun sa-mi ia si pantofii , era chiar exagerat, dabia il cunosteam de-o zii si deja sa-i cheltuiesc toti banii.
-Stai putin aici Jess.
Intra in magazin.
Iese dupa 5 minute cu acea pereche de pantofii.
-Doamne Ángel de ce i-ai cumparat ?
-Pai iti plac nu ?
-Da, dar...
-Nici-un dar scump-o,ce-ti place aia cumparam.
-Multumesc mult.
L-am luat in brate,si fara sa vreau l-am sarutat,nu s-a tras .. ceea ce era bine pentru ca erau multe persoana si cred ca ne faceam si de ras.
O zii in Spania si deja imi fac gagic ?
Asta clar nu-i bine.
-Scuze Ángel,nu am vrut sa te sarut.
-Eh,stiam oricum ca ma iubesti.
-Glumet esti.
-Pai da stiu,nu e si logic ?
-Te-ai suparat ?
-Nu ma , ce-ai ?
-Nimic dar am crezut ca te-ai suparat.
-Nu ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu