miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 23

-Jess,unde esti?
-In fata blocului.
-Aa,hai ca vin imediat.
-Bine,te astept.
Imi era asa aiurea,ca plecam cu el in fata lu Alex,dar merita.prea mult incearca sa-mi controleze viata,sa ma mai lase in pace,ca nu-i mama sa-i dau explicatii.
-Unde te duci Jess?
-Undeva,ce-ti pasa.
-Imi pasa normal,cu cine?
Dupa 2 minute apare Adi.
-Hai Jess,mergem?
-Da Adi,nu vreau sa mai raman aici,sa mergem.
Avea o fata Alex,imi era asa mila de el dar ce sa-i fac,o merita din plin,si el mi-a facut mie la fel,eu de ce nu i-as face.
-Jess,stai 2 minute,unde pleci cu asta?
-Ce-ti pasa?lasa-ma sa plec,ma grabesc.
-Nu pleci pana nu-mi zici unde te duci.
-a-a-a? ce ma?lasa-ma in pace,nu trebuie sa-ti dau tie explicatii.
Adi ma trage de mana si da sa plecam,si Alex ramane in spate,putea macar sa vina dupa mine sa-mi zica sa nu plec,sa stau cu el da el nu,a preferat sa plece,nici macar nu-i pasa,mie de ce mi-ar pasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu