miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 86

Nici nu am auzit bine numele si ca m-a bufnit plansul.
-Paul? ce mai vrei de la mine?
-Vroiam sa stii ca te iubesc,si ca vreau sa te intorcii la mine.
-Sa ce ? Paul,lasa-ma,te rog frumos,sterge numarul si nu ma mai cauta.
-Jessica,intelege-ma si pe mine.
-Nu am ce sa inteleg,ramai cu Amalia ta, ca ea e singura persoana care te poate iubii,eu nu am cum.
-Jess,nu e adevarat.
-Ma mintii ? pe fata ? mai ai tupeul sa-mi zici ca nu-i adevarat ? dupa tot ce am citit ?  
-Jess.
-Hai pa.
Am inchis,si mi-am scos cartela din telefon,nu vroiam sa mai aud de el,sa ma lase in pace,chiar nu aveam chef de el.
-Deci Ángel ce este ?
-Nimic.
-E nimic,zi ca ai tu ceva.
-Nu am nimic,vroiam sa-ti zic ca vreau sa dorm.
-A,bine,pune-te sa dormi, eu mai stau putin.
-Bine.
Ma uitam la el,era asa dragut,m-a bufnit plansul,si sigur nu puteam sa stau cu el in camera ca-l trezeam asa ca m-am dus in cealanta camera.
Fara sa vreau m-a luat somnu pe fotoliu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu