miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 60

-Aha,bine.
Dupa o ora vine doctorul si imi zice.
-Jessica,vezi ca o sa faci operatie pe la ora 13:00.
-Asa devreme?
-Da,dar nu te speria,nu o sa patesti nimic,bine?
-Bine domnule doctor am incredere in dumneavoastra'
-Iti multumesc.
Chiar daca aveam incredere in domnul doctor tot imi era putina frica.
Il aveam pe Paul langa mine si pe mama,care au avut grija de mine cat am stat in spital asa ca nu trebuie sa-mi fac griji,va fi totul bine.
Pe la 11:00 vine mama.
-Ce ti-a luat mama atat sa vii?
-A fost trafic si nu am gasit ce trebuia.
-Of,bine...
Cat am vorbit s-a facut 12:30, imi era asa frica,Paul m-a vazut ca eram din ce in ce mai nesigura si mi-a spus.
-Micut-o.
-Da Paul,ce-i?
-Stai linistita,bine?
-...
-O sa fie totul bine,ai incredere in mine.
-Am Paul dar ...
-Nici-un dar micut-o,o sa fii bine,da?
-Da Paul,te iubesc.
-Si eu,mult.
Ma saruta si ma tinea in brate,stia ca doar asta putea sa ma calmeze,si asa era,dar acum e cu totul altceva,nu stiu ce sa fac,mie atat de frica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu