miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 36

-Nu,ti-am zis nu vreau sa deranjez pe nimeni,ma duc acasa si gata.
-La ora asta?nu pleci nicaieri.
-Ba da,nu i-am zis nimic lu mama,si probabil e foarte ingrijorata.
-Vorbesc eu cu ea maine,dar te rog,nu pleca la ora asta.
-Bine,doar ca ma rogi tu.
Ma ia si ma pupa pe frunte si ma tine in brate,era asa frumos,dar in acelas timp trist,caci ma gandeam la Alex,oare ce-a spus Vlad e adevarat?de ce ar mintii?vreau sa stiu adevarul acum,nu vreau sa mai sufar.
Ma pun in pat,si Paul pleaca in bucatarie si vorbeste cu Vlad.
-Unde dormi Paul?
-Nu cred ca dorm.
-Adica?
-Pai nu vreau sa-o trezesc.
-Lasa ma ca nu-o trezesti.
-Lasa,ca daca e vad eu cum dorm.
-Bine,o iubesti nu?
-Din tot sufletul,pacat ca nu vede asta.
-De ce nu-i spui?
-Ce rost ar avea,ea e cu Alex ala.
-O face sa sufere.
-E fericita,cum o face sa sufere?
-Doar se preface,nu stiu ce e in sufletul ei,dar se preface.
Cand am auzit,am inceput sa plang si Paul a auzit,a venit in camera si se uita la mine.
Nu stiam ce sa-i spun,i-am facut atata rau,nu aveam cuvinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu