miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 72

-Esti sigura?
-Da mami.
-Bine o sa vorbesc cu el,bine?
-Multumesc mami,esti cea mai buna mama.
-Stiam.
Dupa 30 de minute deschid calculatorul si intru pe mess.
Toata lumea " Jessica ? esti bine,mi-am facut griji " hai frate,ma lasi,atatia prefacutii,m-am saturat de toti,vreau sa plec.
Ma uit prin lista si il vad pe Paul online.
Dau pe el si ma gandesc sa-i scriu?sau sa-l las in pace?
Dar pana sa ma hotarasc vad ca-mi scrie el.
Paul: Ce faci Jess ? :((
Pitica: Nimic,imi fac bagajele,tu ?
Paul: Adica ? unde pleci ?
Pitica: In Spania.
Paul: De ce?
Pitica: Pentru ca vreau sa plec,sa vad si alta lume,nu numai pe ceii de aici.
Paul: Aha,si cu noi cum ramane ?
Pitica: ... :-<
Paul: Am inteles,Jess,sa stii ca te iubesc din toata inima si ... :-?? ai grija de tine,bine ? :* :((
Pitica: ... Hai ca ies,mai vorbim,pa.
Paul: Pa,te iubesc.
Pitica: ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu