miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 43

Ma saruta,nu m-am tras caci imi placea,era acel ceva care nu l-am simtit cu nimeni altcineva,si am plecat.
Spre casa,nu stiu de ce,dar cand am iesit din blocu lui Paul am vazut o duba mare si neagra,care m-a urmarit pana aproape de blocul meu.
Nu stiam ce sa fac,m-am panicat asa ca l-am sunat pe Paul.
-Alo,Paul?
-Da Jess,spune-mi.
-Ma urmareste Paul,cineva ma urmareste,mie frica.
-Jess,calmeaza-te. unde esti?
Nu am putut spune nimic caci am simtit cum cineva mi-a pus mana la gura si m-a tinut strans,nu am realizat ca in urmatoarea secunda eram in aceea duba.
-Cine sunteti?ce vreti de la mine?
Lacrimile imi curgeau pe obraz,cine sunt,ce vor de la mine,mie frica,vreau sa fiu cu Paul.
Eram legata la ochii si la gura,nu stiam ce sa fac,mi-era atat de frica.
Dupa vreo 20 de minute de mers,masina se opreste,cel din fata striga.
-Baa,ia-o si scoate-o afara.
-Si ce ii fac?
-Nu stiu,intreaba-l pe sef.
-Bine ma.
Imi era asa frica,ce o sa se intample cu mine si cine e acest " sef " ,de ce imi vrea raul?de ce m-a rapit.
Ma dezleaga si nu imi venea sa cred cine era in fata mea..era chiar Alex.
Cum a putut sa-mi faca una ca asta,si de ce?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu