miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 20

Il astept vre.o 10 minute si dau sa intru in magazin,cand il vad cu o inima,era prea mare,abea o putea tine,pe care scria ,, Te iubesc Jess '' nu.mi venea sa cred,era super frumoasa.
-De ce ai cumparat.o Alex?
-Pentru ca te iubesc.
-Pai.
-Nici.un ,,pai'' bine?
-Bine.
Nu.mi venea sa cred,era asa frumoasa,abia o puteai tine in brate.
Spre casa,i.am zis ca nu pot iesi azi afara,ca am putina treaba,nu era deloc asa dar i.am promis lu Adi ca ma duc cu el la film si nu puteam sa.l las iar balta.
-Auzi Jess?
-Da Alex?
-Ce tip de relatie e intre tine si baiatul acela?
-Adica?
-Pai,mereu te vad cu el.
-Care baiat Alex?
-Aa,sunt mai multi?
-Alex,serios,n-am chef de nici-o gelozie,ok?
-Bine.
-Zii,ce baiat?
-Numai,lasa.
Doamne,deci serios,e chiar insuportabil cand face asa,nu are voie omu sa fie putin mai nervos si putin mai suparata ca gata se supara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu