miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 27

-Nu vreau sa mai ascult nimic.
Am inceput sa plang,si m-am indepartat de Vlad.
Nu puteam sa cred asa ceva,de ce el?cu cea gresit?am plecat acasa,chiar daca n.aveam chef de mama si de nimeni,m.am inchis in camera si am inceput sa plang.
Imi suna telefonul.
-Da?
-Jess?
-Da,cine esti?
-Sunt Vlad,am uitat sa-ti spun ceva.
-Nu vreau sa mai stiu nimic,lasa.ma in pace,nu am chef de nimeni,ce nu intelegi?lasa-ma.
-Stai ma,intelege.
-Nu am ce sa inteleg,nu pot sa fiu intelegatoare cand afluu ca prietenu meu care imi e ca un frate a murit.
-Doamne Jess.
Ii inchid,numai aveam chef de nimic,mi.am inchis telefonul,mi.am scos cartela si am pus.o pe birou,era chiar insistent si nu aveam chef de nimeni.
M.am pus in pat si ma gandeam la clipele frumoase care le.am petrecut cu Paul,era asa dulce.
Dupa o ora doua,ies afara sa ma linisesc sa iau putin aer,cand dau de Vlad.
-O doamne,nu mai scapa omu de tine?
-Nu,Jess.
-Ce vrei,lasa-ma.
-Paul nu era in avionu ala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu