miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 2

Vroiam sa fiu linistita, iau foaia ma duc si-o pun pe catedra intreband-o pe profesoara.
-Doamna, am terminat pot iesi afara ?
Profesoara se uita urat la mine si imi raspunde.
-Nu , du-te in ultima banca si nu-i deranja pe ceilanti.
M-am dus linistita m-am pus in ultima banca, am dat drumu la muzica incet si dau sa ma conectez pe Yahoo!Messenger, dupa 5 minute ma conectez si eu la retea, o retea de tot caca*u stai 10 minute si te scoate, dar totusi am intrat poate dau de cineva important,cand privesc lista de messenger il vad pe prietenul meu online.
Dau pe el repede zambind ca puteam vorbii cu el.
Jessiy:Hei,ce faci?
Alex:Nimic,si eu pe mess.
Jessiy:Aha,de ce nu ai fost la scoala?
Alex:Ma duc putin mai incolo.
Jessiy:Aha,daca e ne vedem la scoala,da?
Alex:Da, vreau sa-ti zic ceva important.
Jessiy:Da, zi-mi.
Alex:Nu pe mess,fata-n fata.
Jessiy:Bine, hai ca eu ies ca sunt in pauza ma duc pana la magazin.
Alex:Bine.
Ma duc spre magazin gandindu-ma ce vroia sa-mi zica Alex, ma intalnesc cu o prietena,super stresanta incerc sa scap de ea dar nu pot si ea tot la magazin se ducea, m-a zapacit tot drumul din cauza prietenului care nu ii dadea atentie si e.t.c. Atat m-a stresat incat imi trecea prin cap numai de prietenul ei cel gelos si cel care nu-i dadea atentie.
Dupa o ora vine Alex la scoala ma duc spre el, il sarut si il tin in brate era totul asa frumos dar nu credeam ca se va termina atat de urat.

Un comentariu: