miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 9

Am avut o zii de cac*t,speram sa dau de Paul asa ca am inceput sa-l caut prin toata scoala,dar nu era de gasit..am zis sa nu-l mai caut ca e posibil sa nu fie la scoala,dar ma opresc 2 minute la o fata si vad un baiat in  fata mea intors cu spatele,ma gandesc ca poate o fi el asa ca ma indrept spre el si dintr-odata aud ca ma striga cineva si ma intorc,era el.
Nu-mi venea sa cred,era chiar el,am fugit repede spre el.
-Paul,am crezut ca nu o sa vii.
-Cum sa nu vin,vroiam sa te vad.
-Si eu,te-am cautat mai peste tot.
-Scuze ca nu ti-am raspuns la mesaj,dar ma luase somnul si cand m-am trezit era 7 dimineata si am zis sa nu te deranjez.
-Eram treaza.
-Aa,scuze oricum.
-Nu-i nimic.
Eram asa fericita,nu credeam ca o sa vina la scoala,si mai ales pentru mine.
Fericirea mea s-a dus odata cu apropierea lui Alex de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu