miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 69

-Fac orice pentru tine.
-...
-Auzi Ale?de ce a plecat Paul?
-Adica?unde a plecat?
-Nu stiu,mi-a zis sa-ti spun ca te iubeste si ca nu vroia sa plece dar tu i-ai zis.
-Ce?o doamne' mami te rog da-mi telefonul.
Cand ma uit aveam 15 apeluri pierdute de la el si plus 3 mesaje.
Le-am citit pe toate dar ultimu mesaj m-a durut foarte tare.
"Iubit-o,imi cer scuze,dar daca vrei sa plec din viata ta,puteai sa-mi spui,nu sa ma iei pe ocolite,oricum,iti multumesc pentru toate clipele frumoase pe care le-am petrecut alaturi de tine,te iubesc de la cer pana la pamant si as face orice ca sa ma primesti inapoi "
In gandu meu ' o doamne,ce e cu el ? nu i-am zis sa ne despartim,i-am zis doar sa ma lase in pace,nu i-am raspuns la nici-un mesaj,trebuia sa aflu ce e cu Paul si Amalia char daca ma durea foarte tare ca nu mai puteam vorbii cu el, l-am lasat in pace.
Dupa o ora il sun pe Vlad.
-Alo, sunt Jess.
-O doamne Jessica,ce naiba ati facut ? unde ati fost? ce-ati patit ? am auzit ca ai fost in spital,esti bine?
-Doamne,unde sunt ? la puscarie ? vin-o si ia-ma de acasa ca nu pot merge bine.
-Bine,vin acum,dar nu se supara Paul ?
-...
-Ok,acum ajung.
Si-a dat seama imediat ca ne-am certat,pentru ca am tacut la telefon cum a ajuns vorba de Paul,oricum trebuia sa aflu de Amalia si de el.
Dupa 20 de minute apare Vlad.
-Buna Vlad.
-Hei Jess,ce naiba ai facut?
-Eu ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu