miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 58

Dupa 1 ora vine mama.
-Scump-o,ai nevoie de ceva?
-Nu mama,imi e bine asa,vreau sa dorm,puteti sa plecati?
-Da.
Cand a dat sa plece l-am strigat pe Paul.
-Pauuuul.
-Da?
-Te iubesc.
-Si eu micut-o,ai grija de tine.
Era asa frumos,m-a luat somnul si cand m-am trezit Paul era langa mine.
-Ce faci aici Paul?
-Te priveam,esti un inger,stiai nu?
Am inceput sa rad,era asa dragut.
-Vorbesc serios,esti frumoasa foc,te-as privii 24/24 daca ma lasi.
- Cu siguranta,te iubesc mult.
-Si eu micuta mea.
Ma pupa si ma tine in brate,dupa 5 minute mama vine sa-mi aduca ceva de mancare era vreo 22 : 00 mananc si apoi ma culc iar,doar ca nu am putut dormii deloc,m-am trezit pe la 01:00. l-am visat pe Alex,era un vis asa urat.
Ma uit in camera,Paul dormea langa patul meu,era asa de dulce,incerc sa dorm dar nu ma ia somnu,si l-am trezit si pe Paul.
-Micut-o,ce ai ?
-Nimic Paul,dormi la loc.
-Pai da ce ai ? nu poti sa dormi ?
-Am visat urat.
-Off,gata,haide culca-te.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu