miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 92

Era asa frumos,toate privirile se uitau la mine si la Ángel.
-Ángel ai vazut ca toti se uita spre noi ?
-Da am vazut,nu se uita la noi,se uita la tine ca esti superba.
-Nu , se uita la noi .. parem a fi un cuplu.
-Pai si ce ? nu suntem?
-Ángel .. stii ..
-Da stiu,mi-ai povestit totul despre Paul dar sa stii ca aici nu-i Paul langa tine,sunt eu ... tine cont de asta,bine?
-...
-Am zis ,bine?
-Bine.
-Multumesc,hai continua sa dansezi.
Am dansat timp de 5 minute apoi ne-am asezat la o masa,era asa frumos,toata lumea dansa ... se distra.
M-am hotarat,de acum incolo o sa ma gandesc numai la mine,nu vreau sa mai tin cont de alte persoane,cum am facut pana acum.
-Ángel,mai stam?
-Pai,cum vrei tu printes-o.
-Vreau acasa,ma dor picioarele.
-Esti sigura,nu se supara unchiul tau ?
-Eh,ii trece lui .. oricum nu aveam de gand sa raman toata seara in club.
-Bine,hai sa-i spunem.
Mergem noi spre el si spre prietenul sau Albert.
-Unchiule..
-Mergem deja Jess ?
-Da , ma dor picioarele.
-Ángel te descurcii cu ea ?
-Pai ce,voii nu mergeti ?
-Mai stam ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu