miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 5

-Dar cum te cheama?
- Jessica,dar poti sa-mi spui Jess. si hai ca trebuie sa ajung repede acasa.Ceao.
Vroiam sa mai vorbesc cu el,sa stau la el in brate inca 100 de ore dar nu,a trebuit sa plec si tot nu am inteles motivul pentru care ma grabeam,tipa mama cat tipa dar pentru ea vorbea,oricum tot ce conta a fost ca am trait cateva clipe de neuitat,dar totusi cum il cheama,unde sta,unde invata,atatea intrebarii aveam sa-i pun...
Ajung acasa,un infern.Mama tipa la mine.
-Jess,nu mai tranti usa.
Eu nervoasa ma inchid in camera si ma arunc in pat.Ma gandesc ce o face acum,unde o fii,oare se gandeste si el la mine macar un pic,atatea intrebarii si totusi nici un raspuns.Imi suna telefonul,as fi vrut sa il inchid dar l-am lasat sa sune,dar tot insista,intr-un final raspund,era Alex.
-Da?
-Ce faci Jess,esti bine?
-Ce mai vrei Alex de la mine?de ce mai intrebi de mine?dupa ce mi-ai facut cum mai ai tupeul sa ma intrebi daca sunt bine?
-Jess,asculta-ma te rog, nu mai te supara aiurea.
-Aiurea Alex?esti prost?eu te iubesc,cum vrei sa reactionez cand imi spui ca nu ma iubesti si ca vrei sa ne despartim?
-Da Jess,dar..

Un comentariu: