miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 79

-Nu ai de ce sa pleci tu e casa ta,plec eu.
-Multumesc pentru intelegere,hai .. pa !
Si plec din camera ma duc in bucatarie si imi aprind o tigare,pentru ce mai sta ? oricum nu-mi pasa.
Ma duc ma schimb si ies din camera si dau iar de .. Paul?
-N-ai plecat omule ?
-Nu.
-De ce nu pleci ?
-Pentru ca .. te iubesc si vreau sa raman langa tine.
-Aaa,acum ma iubesti .. aha,am inteles. Paul uite-te drept vezi usa aia ? in 2 minute daca nu te vad iesind pe ea,eu am plecat.
-Jessica,de ce esti atat de rea?
-O doamne' tu chiar esti greu de cap.
Ma durea sa-i spun toate chestiile astea,dar nu vreau sa mai aud de el,vreau sa plec odata' sa scap de ei,sa-i las sa fie fericiti.
Fara sa stiu s-a facut 13 : 30 , Paul inca nu plecase asa ca m-am hotarat ma duc la mama.
-Mama da-mi banii sa iau un taxi.
-Bine scump-o dar esti sigura ca vrei sa pleci ?
-Da mama,sunt sigura.
-Bine.
Imi da banii si plec,ma duc la primu taxii pe care-l vad si ii spun sa ma duca la aeroport.
Era vreo 14:00 si tot nu am ajuns,ma uit prin lucruri sa vad daca am uitat ceva si dau de o poza cu mine si cu Paul , am inceput sa plang,am deschid geamu si am aruncat poza.
Mi-am zis, Nu vreau sa mai stiu nimic de el,vreau sa-mi fac viata mea,chiar daca trebuie sa-o fac departe de el, voi trece peste orice '.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu