miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 42

-Vrei sa bei ceva?
-Da,apa.
-Bine,iti aduc imediat.
Dupa 2 min apare cu un pahar de apa si mi-l da.
-Poftim.
-Multumesc.
-Jess?
-Da Paull?
-Nimic,lasa.
-Hai zi-mi, te rog.
-Nu vreau sa plec,vreau sa fiu aici,cu tine,doar daca simti si tu la fel.
Vroiam sa-i spun ca si eu simt la fel,ca vreau sa fie aici,cu mine,sa nu plece nicaieri,dar..cum pot sa-i spun asta cand eu l-am tratat atatea luni ca fiind prietenul meu cel mai bun,cum?
-Si eu vreau sa fii aici Paul,nu vreau sa pleci nicaieri,nu pot sa fiu linistita,cand tu esti atat de departe de mine.
-Ma bucur mult Jess.
Am zambit si l-am lasat sa ma tina in brate,era singura mea alinare,nu puteam sa-l las,caci il iubeam,asa cum era,il iubeam.
Dupa 30 de minute.

-Paul,eu plec.
-Bine Jess.Te conduc pana jos.
-Nu-i nevoie stai linistit.
-Esti sigura?
-Da.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu