miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 8

-Aa,pleci?
-Da,nu pot sa mai stau ca tipa mama.
-Ce naspa,bine Jess. ai grija de tine..noapte buna.
Si ma pupa pe obraz,ce vis...as fi vrut sa fie altfel dar ce pot sa fac,suntem doar prieteni.Fug repede spre scara blocului si imi intorc privirea,era tot acolo..astepta sa urc,ce dulce era as fi vrut sa raman langa el toata noaptea,dar nu se putea.
Am urcat sus am inchis usa incet ca sa nu fac galagie si totusi m-a auzit mama.
-Unde ai fost?
-La magazin mama.
-La ora asta?
-Nu m-am dus singura,am fost cu un baiat.
-Aha,care baiat?
-Un baiat Paul.
-Aha,bine dar sa ai grija numai iesi la ore dastea afara.
-Da mami,noapte buna.
Plec repede in camera mea si ii dau mesaj lu Paul.
-Ce faci,sunt Jess
Asteptam sa sune,sau macar sa-mi dea un mesaj...dar n-a dat,m-a luat somnul cu telefonul in mana.
A doua zii,ma trezesc de dimineata si ma duc la scoala,speram sa fie bine dar totusi n-a fost,am dat de Alex si mi-a stricat toata ziua.

Un comentariu: