miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 83

Dupa ce am vorbit aproape 2 ore in bucatarie m-am dus in camera mea,vroiam sa stau singura,ma gandeam daca,chiar am facut bine ca am plecat de langa Paul.
Fara sa vreau o lacrima imi curge pe obraz,iar Ángel intra pe usa fix atunci.
-Ce sa intamplat Jess??
-Nimic,mie dor de mama.
-A,vrei sa te las ?
-Nu,mai povesteste-mi despre tine.
-Pai ce vrei sa stii ?
-De unde stii romana ?
-Pai cand eram mic am fost in Romania si am invatat.
-Aa,misto.
-Dar tu ? cum a fost viata ta pana sa ajungi aici ?
-Super proasta,mai bine nu era.
-Adica ?
I-am explicat lu Ángel totul,chiar daca ma simteam prost,si am inceput sa plang m-o luat in brate si-a incercat sa ma calmeze.
-Stai linistita,viata ta se va schimba cu siguranta.
-Iti multumesc Ángel.
-Nu ai pentru ce,vrei sa te las sa dormi ?
-Vreau sa dorm,dar stai aici cu mine,sa nu pleci.
-Bine scump-o.
-Mersii.
M-a luat somnul si dupa 2 ore ma trezesc el era tot langa mine.
-Ce faci Ángel, nu ai plecat ?
-Pai n-ai zis sa stau langa tine? Sa nu plec?ti-am respectat dorinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu