miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 29

-Ce ai Paul?
-Nimic,pleaca.
-O doamne Paul,ce-i cu tine?de ce te porti asa cu mine?
-Meriti altfel?
-Pai spune-mi si mie ce-am facut.
-A nimic,tu nu faci nimic. pleaca odata,nu vreau sa te mai vad.
-Mno bine,pa.
Ce doamne iarta-ma vrea sa fac,daca el nici nu-mi zice ce are,si ma si goneste parca as fi ultima javra.
Ma duc la Vlad,era destul de ciudat,de parca Vlad ar fi stiut totul dar nu indraznea sa-mi spuna.
-Vlad?
-Da Jess?
-Ce are Paul?
-Nu stiu.
-Hai ma ma lasi?chiar credeti ca sunt proasta sau ce?se vede dupa fata ta ca stii tot adevaru da nu indraznesti sa-mi spui.
-Da bine,crezi ce vrei.
-Pai cred ce-i adevarat,zii ce are.
-Nu stiu.
-O doamne,bine ma,bravo. ma luati si la misto :-j. hai pa.
Ies din camera si ii trantesc usa.
Nu indraznesc sa plec caci vroiam sa stiu ce are Paul asa ca raman in camera cu el,eu eram pe fotoliu iar el in pat.
Chiar daca nu vroiam,am inceput sa plang,imi era asa greu sa trec peste,era ca si cum vroia sa-si bata joc de mine,si nu stiu ce sa mai cred.
Dupa 10 minute imi suna telefonul,era Alex.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu