miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 85

-Mda,vrei sa-ti arat poze cu el ?
-Da,vreau.
Se duce in camera lui si imi aduce un album foto.
Ma uit peste toate pozele,si ma bufneste plansul,era tata,acum imi aduceam aminte totul, in fiecare seara imi spunea cantece,si ma adormea, cand ploua afara si fulgera ma lua in brate si imi zicea ca o sa treaca.
 Ángel ma ia in brate si incearca sa ma calmeze,stia ca nu o sa reuseasca dar macar a incercat,cea ce ma face sa cred ca el chiar tine la mine.
-Mersi Ángel ..
-Voi fi aici mereu.
-Stiu.
-Eu ma duc sus sa ma culc.
-Vrei sa vin cu tine ?
-Da,haide.
Urc sus cu Ángel si ma gandesc la toate momentele in care am fost fericita alaturi de familie,prieteni si mai ales de Paul.
Chiar daca incercam sa-l uit era tot in inima mea si nu cred ca-l voi putea uita vreodata.
Ajung in camera si ma pun in pat,ii zic lu Ángel sa stinga lumina si sa se puna langa mine,vroiam sa fiu cu el nu stiu de ce,dar era singurul care ma putea calma in momentele astea.
-Jess.
-Da ?
-Stii..
Nici nu a putut sa-mi zica ce vroia ca imi suna telefonul.
-Alo ?
-Jessica ?
-Da,cine esti ?
-Sunt Paul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu