miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 12

Il pup pe obraz si plec,eram asa suparata,nu aveam ce sa fac decat sa-l mint,caci aveam lacrimi in ochii si nu puteam sa-l las sa ma vada plangand.
M-am dus in parc intr-un loc putin pustiu caci nu puteam sa las pe nimeni sa ma vada cum plang,nu vroiam sa dau de nimeni,eram prea suparata ca sa mai vorbesc cu cineva.
Dintr-o data o mana se apasa pe umaru meu si imi zice.
-Stii,aici obisnuiam sa vin si eu cand eram suparat,si trebuia sa-mi spui adevarul nu sa ma mintii.
Cand ma intorc il vad pe Paul in spatele meu.
-De unde stiai ca aici o sa vin?si de ce ai venit?
-Pentru ca nu vroiam sa te las sa plangi,imi esti draga.
-Dar Paul nu am cum sa nu plang,o sa pleci.
-Stiu Jess dar iti promit ca o sa ma intorc,asa ca nu plange..bine?
-Da Paul,dar o sa-mi fie dor de tine.
-Stiu si mie,dar numai plange scump-o bine?
-Bine.
Nu eram bine deloc,simteam ca mor de tristete,dar imi era bine caci el era langa mine.
-Jess?nu fii trista,da?o sa ma intorc,nu stiu cand,dar o sa ma intorc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu