miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 76

-Paul.
-Da Jess?
-De ce te-ai despartit de Amalia?
-Ai aflat,nu?
-...
-De la cine?
-Ce conteaza de la cine?zi-mi de ce? Daca va iubeati atat de mult,de ce v-ati despartit?
-Nu ne iubeam,simteam ceva pentru ea,dar totu s-a dus cand m-a inselat.
-Nu are cum' ati fost 2 ani impreuna,cu siguranta ai iubit-o mult,si inca o iubesti,nu?
Il bufneste rasu si imi raspunde.
-Dasta vrei sa pleci,micut-o ?
-Tu raspunde-mi.
-Nu-o mai iubesc,absolut deloc,tu esti singura fata pe care o iubesc,acum si o voi iubii,pentru ca tu m-ai invatat cu adevarat ce e aia " iubire " ai fost langa mine in zilele urate,si mi-ai dat putere sa merg mai departe,nu uita iubire,nimeni nu te va iubii mai mult ca mine.
-... Si eu te iubesc Paul,dar m-am hotarat,maine plec.
-E chiar necesar ?
-Da,si te rog sa ai grija de mama,daca Alex e in liberatate oricand ii va putea face rau.
-Pot venii cu tine ?
-Nu,nu vreau.
-De ce?
-... Lasa-ma sa dorm.
-Bine iubire,pot sta cu tine ?
-Sigur.
Se aseaza in pat si ma tine in brate imi era asa de dor de imbratisariile lui,de cuvintele lui,era cel mai dulce baiat din lume,si chiar vroiam sa vina cu mine,ca doar langa el imi pot gasii linistea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu