miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 10

-Jess,cine e baiatu asta?
-Ce te intereseaza?
-Doar intrebam.
-E un prieten bun.
-Aha,auzi?putem ramane prieteni?
-Prietenii?tu te auzi?Alex nu mai am ce vorbii cu tine,nu vreau sa mai stiu nimic de tine,lasa-ma.
-Dar Jess,te rog nu mai fii atat de rea cu mine.
-Da bine,pa.
Si plec cu Paul la mine la clasa,nu stiu de ce,dar vroiam sa fiu la Alex in brate,vroiam sa imi zica ca ma iubeste,ca totul a fost o gluma si sa fie ca prima oara dar am realizat prea tarziu ca el s-a schimbat din bine in rau.
Intre timp Paul s-a schimbat la fata,era cam trist si nu avea chef de vorba.
-Auzi Paul?
-Da?
-Esti suparat?
-Nu,stai linistita,n-am de ce.
-Aha,dar totusi,ai ceva..
-Nu scump-o,nu am nimic..
-Bine,hai ca eu intru la ora,vorbim pauza viitoare.
Il pup pe obraz si fug repede spre usa,dar totusi,nu pot sa cred cand imi zice ca nu are nimic,se vedea pe fata lui ca avea ceva asa ca ii dau mesaj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu