miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 17

-Da?eu nu stiam asta.
-Nu stie mai nimeni,doar eu cu el.
-Cand a murit?
-Acum 6 ani,a facut accident de masina si a murit in spital,doctori au spus ca nu au mai putut face nimic ca sa-l salveze.
-O doamne,cat de nasol,chiar nu stiam.
-Oricum nu trebuia sa.ti spun dar vad in tine o prietena buna pentru el,asa ca ti.am spus,am incredere in tine ca nu o sa spui la nimeni ce se afla in sufletu lui Paul.
-Da,te rog sa ma duci la el.
-Bine.
Odata ajunsi la bloc il vad pe Paul pe banca,ciudat de ce oare n.a venit la scoala,putea sa vina,nu.l retinea nimic.
-Buna.
-Aa,buna Jess,ce faci aici?
-Nimic,am venit pe la tine.
-Pai de ce?nu trebuia sa fii la scoala?
-Hai serios,doar nu esti mama sa.mi tii morala.
-A,scuze.
-Nu.i nimic,ce faci?de ce n.ai venit la scoala?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu