miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 41

-Jess,vrei sa ne plimbam?
-Nu am chef Paul,daca vrei mergem la tine.
-Bine,ce ai vorbit cu Alex?
-Nimic important.
-Serios?ma crezi prost?
-Se vedea dupa el cat era de nervos,sigur i-ai zis tu ceva.
-Nu i-am zis nimic Paul.
-Bine.
Nu stiam ce sa-i zic,si mai ales cum sa fac sa nu spun ceva legat de Alex.
-Stii Jess.
-Da?
-M-am hotarat si plec din tara.
-Ce?nu,nu te rog,am nevoie de tine,vreau sa fii aici cu mine.
-Decizia e luata Jess,nu vreau sa deranjez pe nimeni si mai ales sa lupt pentru o iubire care ..
-Care ce Paul?
-Care vine doar de la o singura persoana.
-Nu e adevarat.
-Ai de gand sa negi Jess?il iubesti pe Alex.
Cat am vorbit am ajuns acasa la Paul,am urcat si m-am asezat pe fotoliu nu vroiam sa-i mai spun nimic lu Paul,stiam ca ma iubeste,dar mai stiu ca si eu tin la el poate nu la fel de mult ca el,dar si eu sunt o fiinta si pot face greselii ca si el.
-Vrei sa mananci ceva Jess?
-Nu,nu mie foame.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu