miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 26

Ajung acasa si-l sun pe Vlad.
-Mai iesi afara Vlad?
-Da,ai ajuns?
-Da.
-Hai ca vin la tine.
-Bine,te astept.
Cobor jos,si-l astept pe Vlad.
Cand trece un baiat necunoscut si se opreste la mine.
-Auzi?ai un foc?
-Nu fumez.
-Aa,ce naspa.
Si pleaca,ce oameni doamne,ma sperii cateodata de ei.
Dupa 5 minute apare si Vlad.
-Buna,deci?ce vroiai sa-mi zici?atat de important.
-Pai stii,are legatura cu Paul.
-Ce e?
-Stii,ca a plecat nu?
-Da stiu,tu mi-ai zis asta. si zii odata nu ma mai tine pe jar.
-Pai da,dar nu stiu cum sa-ti spun.
Doamne,nu suport sa-mi zica cineva asa,de ce dracu' dau numai de oameni dastia nu stiu.
-Avionu lui s-a prabusit.
-Ce?Nu,doamne spune-mi ca nu.
Am inceput sa plang,cum sa se intample doamne asa ceva,de ce el?ce-a facut.
-Jess calmeaza-te. mai e ceva ce trebuie sa-ti spun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu