miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 45

Astept ingrijorata si inlacrimata ca sa aflu ce se intampla , dupa 10 minute suna telefonul.Era Paul .
-Alo  ?
-Vino mai repede daca mai vrei sa iti vezi iubitica!
-Unde esti , si ce vrei de la ea ?
-La depozitul Parasit , ea te va astepta afara !

Nu doamne , nu te rog nu mie, cand am gasit si eu o persoana care sa ma iubeasca cu adevarat si eu pe ea,sa-o pierd?nu,Jess,nu gandi asa,totul o sa fie bine,o sa vezi!. trebuie sa fiu calma,dar cum?cand prin cap imi trec sute de ganduri.
Dupa 5 minute Alex si prietenii lui pleca afara cu tot cu telefon. Se auzeau voci. Vocea cea calda si mereu linistita era sigur vocea lu Paul si vocea groasa si nervoasa desigur vocea lui Alex.
Astept sa aud ce vorbesc.

-De ce mi-ai furat iubita lasule ?
-Pentru ca tu nu esti in stare sa ai o iubita ! Nu o iubesti cum o iubesc eu !
-Ai dreptate ,nu o iubesc , dar o pot folosi ca si acum !
-Ce i-ai facut lu Jess , nemernicule ?
-Tu ce crezi ?
-Sa nu imi spui ca te-ai apropriat de ea , nici macar cu un deget !
-Ba chiar mai mult ! Poti sa o iei , neinsufletita si fata batrana.
-Nu , te rog spune-mi ca nu i-ai facut nimic rau , cum poti fi asa nemilos , totusi chiar fosta ta iubita?
-Iubita? Poate fostul meu obiect.

Nu nu e posibil , minte , sper ca Paul sa nu creada asa ceva ce sa fac ? Un cutit pe masa ca sa imi tai franghia , e prea departe si desigur si palugile astea care ma inconjoara.Cum sa le pacalesc eu oare? Gata stiu !

-Hei frumosule :>!
-Spune !
-Vino mai aproape, si mai aproape , si mai aproape. !

Lasa ca vezi tu ce patesti , sper sa imi iasa cu amandoi , daca imi iese cu un succesu e garantat , as face orice pentru Paul,sper ca nemernicul de Alex sa nu se atinga de el pana nu afla adevarul .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu